Controller met expertise in AFAS »

AFAS Specialist gezocht

Wil jij jouw kennis van financiële processen en AFAS inzetten om onze organisatie verder te professionaliseren? Dan ben je bij Tritium Advies aan het juiste adres! Wij zijn een betrokken werkgever met een directe impact op het welzijn van mens, natuur en milieu. Steeds meer bedrijven, organisaties en overheden vertrouwen op ons voor gedegen onderzoek en advies omtrent veilig wonen, werken en leven. Aan uitdagende projecten geen gebrek!

Vanaf 1 januari 2024 zijn wij overgestapt op AFAS. Daarom zijn we op zoek naar een nieuwe collega die ons team komt versterken als Controller met expertise in AFAS.

Wat kun je bij ons verwachten?

Bij Tritium Advies kom je terecht in een prettige, informele werksfeer met directe communicatie, korte lijnen en een echte teamspirit. Je krijgt de vrijheid om jouw functie zelf vorm te geven en mee te bouwen aan onze groeiende organisatie.

Jouw taken en verantwoordelijkheden

Als Controller ben jij de spil in onze financiële administratie en werk je nauw samen met jouw collega’s om onze financiële processen soepel te laten verlopen. Daarnaast speel je een sleutelrol in de optimalisatie van onze systemen binnen AFAS. Een greep uit jouw werkzaamheden:

  • Beheren en optimaliseren van de financiële processen in AFAS;
  • Opstellen van tarieven, budgetten, prognoses, targets, KPI”s, periodieke rapportages, budgetten en analyses;
  • Controleren van de volledigheid en juistheid van financiële gegevens;
  • Beantwoorden van financiële en administratieve vragen vanuit de organisatie;
  • Signaleren en implementeren van verbeteringen in de financiële processen.

Je standplaats is Breda of Nuenen, waar je samen met vier collega’s op ons secretariaat werkt. In deze veelzijdige functie lever je een belangrijke bijdrage aan het verder professionaliseren van de financiële procedures en systemen binnen onze organisatie.

Wie wij zoeken

Wij zijn op zoek naar een gedreven en nauwkeurige professional die zich herkent in het volgende profiel:

  • Je beschikt over een HBO en/of WO diploma bijvoorbeeld in Finance & Control of Bedrijfseconomie;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je hebt uitgebreide kennis van en ervaring met AFAS (vereist);
  • Je bent proactief en sterk in het signaleren en doorvoeren van procesverbeteringen;
  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar.

Heb je nog niet bovenstaande ervaring, maar geloof je dat jij de juiste persoon bent voor deze functie? Overtuig ons met jouw motivatie!

Wat we je bieden

  • Goede arbeidsvoorwaarden en een salaris tussen €3.500,- en €5.900,- (op basis van 40 u/per week);
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en invulling van je functie;
  • Mogelijkheid tot het volgen van vakinhoudelijke cursussen;
  • Een professionele werkomgeving met goed ingerichte werkplekken;
  • Prettige, informele sfeer en een sterke teamgeest;
  • Winstuitkering en goede reisvergoeding.

Kom jij ons team versterken?

Ben jij de AFAS Specialist die wij zoeken? Mail dan snel jouw cv en een motivatiebrief naar sollicitatie@tritium.nl. Wie weet zitten we dan binnenkort samen aan de thee of koffie!

Heb je nog vragen?

Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure of heb je een algemene vraag over Tritium Advies? Neem dan contact met ons op via 088 44 02 900. Wil je een indruk krijgen hoe het is om bij Tritium te werken? Lees dan hier de verhalen van onze medewerkers of bekijk onze bedrijfsfilm.

Solliciteer nu!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Meer details

Standplaats:
Breda en/of Nuenen

Mogelijke functies:

Financieel medewerker AFAS
AFAS Specialist
Controller

Aantal uren:
32- 40 uur in de week

Dienstverband:
Vast

Contactpersoon

Angelique Steevens_2 200

Angelique Steevens
088 44 02 900

Solliciteer direct
deze vacature
Bekijk werken bij Tritium video