...
Projectmedewerker asbest

Senior HR-functionaris

Senior HR-functionaris »

Vacature HR-functionaris (senior)

Wil jij graag onderdeel zijn van een hecht team bij een betrokken werkgever? Dan ben je bij ons op de goede plek. Bij Tritium Advies zijn we experts in bodem-, milieu- en duurzaamheidsonderzoeken. Voor onze staforganisatie zoeken we momenteel een ervaren en proactieve HR-functionaris die ons team komt versterken. Ben jij de versterking die wij zoeken?

De rol alvast voor je samengevat

  • Werken in een hands-on omgeving waar jouw ervaring en inbreng direct het verschil maken;
  • Je leidt en realiseert strategische HR-projecten zoals vitaliteit, PSA-beleid en arbeidsvoorwaarden;
  • Je verbetert HR-processen en systemen (zoals AFAS en SharePoint) in nauwe samenwerking met collega’s.
  • Werk samen met fijne directe collega’s in een organisatie met ~100 werknemers.

Wat kun je bij ons verwachten?

Bij Tritium kom je terecht in een prettige, informele werksfeer met korte lijnen en een sterke teamspirit – eigenschappen waar wij én onze collega’s enthousiast over zijn. In deze rol krijg je veel ruimte om zelfstandig projecten op te pakken, verbeteringen door te voeren en beleid vorm te geven. Jouw bijdrage is direct zichtbaar én van grote waarde voor de organisatie.

Jouw taken en verantwoordelijkheden

Als HR-functionaris richt je je vooral op projectmatige en beleidsmatige werkzaamheden. Je dagelijkse taken zijn beperkt, waardoor je volop ruimte hebt om zelfstandig thema’s verder te ontwikkelen. Denk aan:

  • Optimaliseren van het ziekteverzuim- en PSA-beleid;
  • Ontwikkelen en implementeren van een vitaliteitsprogramma (Tritium Fit);
  • Verbeteren van HR-processen in AFAS en SharePoint;
  • Vormgeven van beleid rond pensioen, mobiliteit en onboarding;
  • Uitvoeren van HR-analyses en vertalen naar concrete actiepunten;
  • Ondersteunen bij het verder professionaliseren van HR binnen Tritium.

Wie wij zoeken

  • Je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding in HRM of een gerelateerd vakgebied;
  • Je hebt minimaal 5 tot 10 jaar ervaring in een vergelijkbare HR-rol;
  • Je bent zelfstandig, proactief en vindt het leuk om HR-processen te verbeteren;
  • Je bent collegiaal, benaderbaar en weet anderen mee te nemen in veranderingen;
  • Je hebt ervaring met AFAS en bij voorkeur ook met SharePoint;
  • Je bent beschikbaar voor 28 tot 40 uur per week.

Wat we je bieden

  • Een salaris tussen de €3.200,- en €5125,-, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en vakinhoudelijke groei;
  • Mogelijkheid tot hybride werken en flexibele werktijden;
  • Een fijne werkomgeving met korte lijnen en veel ruimte voor eigen initiatief.

Kom jij ons team versterken?

Ben jij die ervaren HR-functionaris die we zoeken? Stuur dan jouw cv en motivatie naar ons via de sollicitatieknoppen op deze pagina. Wie weet zitten we binnenkort samen voor een kennismaking!

Meer weten over Tritium?

Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure of heb je een vraag over Tritium Advies? Neem dan contact op met Angelique Steevens via het nummer 088 44 02 900. Wil je ervaren hoe het is om bij Tritium te werken? Lees dan hier de verhalen van onze medewerkers. Zoek je toch een andere uitdaging? Bekijk dan onze andere vacatures!

Solliciteer nu!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Meer details

Mogelijke functies:
HR-functionaris
Senior HR-functionaris

Gewenst aantal uren:
24-40 uur in de week

Dienstverband:
Partime

Werkvelden:
AFAS
HRM
Vitaliteit
PSA-Beleid

Locaties
Breda
Nuenen

Contactpersoon

Angelique Steevens

Angelique Steevens
Tel. 088 44 02 900

Solliciteer direct
Email deze vacature
Read more
Financieel medewerker AFAS

Financieel Administratief Medewerker

Financieel Administratief Medewerker »

Financieel Administratief Medewerker

Wil jij graag onderdeel zijn van een hecht team bij een betrokken werkgever? Dan ben je bij ons op de juiste plek. Wij zijn per direct op zoek naar een enthousiaste en representatieve  Financieel administratief medewerker voor 24 – 32 uur per week. Ben jij de nieuwe teamgenoot die wij zoeken? 

De rol alvast voor je samengevat

  • Je bent de financiële spin in het web voor Tritium Advies;
  • Medeverantwoordelijk voor crediteurenbeheer, administratieve en secretariële werkzaamheden;
  • Klankbord en visitekaartje voor onze organisatie: vaak het eerste aanspreekpunt voor klanten;
  • Werk samen met 5 fijne directe collega’s in een organisatie met ~100 werknemers.

Wat kun je bij ons verwachten?

Bij Tritium kom je terecht in een prettige, informele werksfeer met directe communicatie, een echte teamspirit en korte lijnen; eigenschappen waar zowel wij, als onze klanten enthousiast over zijn. We bieden je de vrijheid om je functie grotendeels zelf vorm te geven. Bovendien stap je in een heel diverse functie waarbij je niet alleen nauw samenwerkt met je directe collega’s binnen het financiële team, maar schakelt met alle lagen en kennisgebieden binnen onze organisatie. Je krijgt veel ruimte om mee te denken, te verbeteren én aan te pakken. 

Wat doe je precies?

In de functie van financieel-administratief medewerker voer je veel administratieve taken uit en bied je daarnaast ook ondersteuning aan de rest van het bedrijf. Na een uitgebreide inwerkperiode ben je: 

  • Samen met je collega’s verantwoordelijk voor de financiële administratie, met nadruk op de crediteurenadministratie van Tritium Advies;
  • Verantwoordelijk voor het verwerken van betalingen, het doen van bestellingen en het maken van analyses;
  • Ons eerste aanspreekpunt aan de telefoon – jij bent het visitekaartje van de organisatie;
  • Bezig met diverse en veel voorkomende ad-hoc werkzaamheden en secretariële taken;
  • Verbeterpunten in onze processen en systemen signaleren en doorvoeren.

Dit vragen we van jou

Heb je ervaring in een vergelijkbare financieel-administratieve en secretariële richting? Dan ben jij mogelijk de nieuwe collega die we zoeken. Wil je zeker weten dat deze baan echt bij jou past? Kijk dan of je beschikt over de onderstaande competenties: 

  • Je hebt MBO of MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur een administratieve opleiding;
  • Je hebt 1 tot 3 jaar werkervaring;
  • Je bent collegiaal, vrolijk en weet van aanpakken;
  • Je beschikt over sterke communicatievaardigheden en een proactieve houding; 
  • Je pakt zelfstandig werk op, maar werkt wél graag samen;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in spreken en schrijven;
  • Je hebt kennis en ervaring met het werken in AFAS (pré).

Wat we je bieden

  • Goede arbeidsvoorwaarden en een salaris tussen €2.400,- en €3.750,-
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en invulling van je functie;
  • Mogelijkheid tot het volgen van vakinhoudelijke cursussen;
  • Een professionele werkomgeving met goed ingerichte werkplekken; 
  • Prettige, informele sfeer en een sterke teamgeest;
  • Startdatum: bij voorkeur zo spoedig mogelijk.

Kom jij ons team versterken?

Ben jij die Financieel Administratief Medewerker die wij zoeken? Stuur dan snel jouw cv en motivatiebrief via één van de sollidatie buttons op deze pagina en wie weet zitten we binnenkort samen voor een kennismaking!

Solliciteer nu!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Meer details

Standplaats:
Nuenen en/of Breda

Mogelijke functies:
Administratief medewerker
Secretarieel medewerker
Financieel medewerker

Gewenst aantal uren:
24 – 32 uur in de week

Dienstverband:
Vast

Contactpersoon

Angelique Steevens

Angelique Steevens
Tel. 088 44 02 900

Solliciteer direct
deze vacature
Bekijk werken bij Tritium video
Read more