...
John van Engelen

Operationeel directeur

Vacature operationeel directeur »

Operationeel directeur Tritium

Tritium Advies is bezig met een gecontroleerde groeispurt. Steeds meer opdrachtgevers ontdekken dat ze voor vragen ten aanzien van bouwen, milieu en duurzaamheid toch echt bij ons moeten zijn. Om die groei bij te kunnen benen, zijn we op zoek naar een nieuwe operationeel directeur. Als operationeel directeur ben jij de ruggengraat van onze organisatie en zorg jij ervoor dat alle collega’s prettig werken, optimaal presenteren en onze processen gestroomlijnd en geoptimaliseerd verlopen

Wees een held

Als operationeel directeur ben je verantwoordelijk voor de volledige operationele organisatie van onze organisatie Je maakt deel uit van de directie samen met ondermeerde strategisch directeur. De operationele organisatie omvat de vakgebieden (deskundige compacte teams van 5 t/m 10 collega’s):

  • bodem (onderzoek, sanering en bouwstoffen);
  • veldwerk
  • asbest;
  • geluid, bouwfysica;
  • energie en duurzaamheid;
  • ecologie;
  • ruimtelijke ontwikkeling;
  • kwaliteit, arbeidsomstandigheden en milieusystemen;
  • Externe veiligheid/BRZO.

Jij geeft leiding aan de coördinatoren van deze vakgebieden/ deskundige teams. Je houdt steeds een vinger aan de pols en zorgt voor een soepele werking van de organisatie. Je optimaliseert de kwaliteit van onze dienstverlening en formuleert samen met de directie de directe doelstellingen voor optimale groei en ontwikkeling van onze collega’s.

Duurzaam werken & Inovatie

Duurzaam samenwerken is de basis van alles wat wij doen. Dit betekent dat de organisatie waarmaakt wat aan de voorkant is beloofd, binnen de afgesproken planning, kwaliteit en budget. Naast de inhoudelijke aansturing van het proces, de planning en het borgen van de afspraken, heb je ook oog voor continue verbetering, vernieuwing en innovatie, waarbij samenwerking wordt gestimuleerd.

Je doel is om een aantrekkelijke werkomgeving te creëren en te behouden, waarbij je de verantwoordelijkheid laag in de organisatie legt. Je vertaalt de strategie van het bedrijf op een prettige en pragmatische manier naar het hier en nu. Je zet de medewerkers en de teams in hun kracht en weet gezamenlijk de project- en organisatiedoelen te bereiken door het delen van kennis en het stellen van heldere doelen.

Wat is vereist?

  • Afgeronde HBO- en/of WO-opleiding in Bouwkunde, Techniek of Bedrijfskunde;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een management- of directiepositie in een projectorganisatie binnen de bouw, advies- of ingenieurswereld;
  • Ervaring op het gebied van project- en procesmanagement.

Vergoeding

Naast een uitdagende en verantwoordelijke rol waarin je het verschil kunt maken op operationeel en tactisch niveau, biedt Tritium uitstekende salaris- en secundaire arbeidsvoorwaarden, afhankelijk van je achtergrond, ervaring en toegevoegde waarde. Tritium biedt een inspirerende werkomgeving met voldoende mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen.

Bij Tritium zijn de meest oprechte pluspunten afkomstig van onze collega’s. We hebben ze hieronder op een rijtje gezet:

  • Onze medewerkers (het zijn er ongeveer 75) zijn zeer tevreden over de arbeidsvoorwaarden. Zaken als de mooie winstuitkering en de mogelijkheid tot flexibel werken vallen in de smaak.
  • De directe communicatie en korte lijnen worden als prettig ervaren, medewerkers waarderen de vrijheid en de mogelijkheid om zelf invulling te geven aan hun functie, en roemen de prettige, informele sfeer;
  • Onze collega’s prijzen onze teamgeest. Bovendien zijn we een platte organisatie, wat betekent dat wij snel kunnen schakelen.
  • De projecten die we draaien, worden uitdagend genoemd. Dat zijn ze trouwens ook.
  • Jouw gezondheid is ontzettend belangrijk voor ons. Via het TritiumFit programma motiveren en enhousiasmeren wij jou om in vorm en fit te blijven.
  • Jouw ontwikkeling staat bij ons voorop. Daarom bieden we persoonlijke begeleiding, vaardigheidstrainingen en vakinhoudelijke cursussen aan via de Tritium Academy;
  • Last but not least: we hebben regelmatig tijd voor ontspanning en gezelligheid, zoals onze Tritium-activiteiten, borrels, spelletjesavonden en buitenlandse reizen met het hele team.

Bouwstenen voor succes

“Een goede leider geeft inzicht, niet het antwoord.” Wij zoeken een authentieke leider die mensen met elkaar weet te verbinden. Je creëert een aantrekkelijke werkomgeving en door de manier waarop je jouw rol vervult, ontstaat er betrokkenheid, focus en vertrouwen. Je bent duidelijk in jouw verwachtingen naar anderen toe en weet deze goed te delegeren en vast te leggen. Je zorgt ervoor dat medewerkers, ketenpartners en andere partijen hun verantwoordelijkheid nemen en gelooft in de kracht van samenwerking. Je onderhoudt effectief contact met mensen op alle niveaus en past jouw handelen soepel aan de omgeving aan. We zoeken een kandidaat die ondernemend is, leiderschap in zich heeft, open staat voor vernieuwing en wil bijdragen aan de groeiambities van het mooiste ingenieursbureau van Nederland.

Heb je vragen?

Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure of heb je een vraag over Tritium Advies? Neem dan contact op met John van Engelen via het nummer +31651409843. Wil je ervaren hoe het is om bij Tritium te werken? Lees dan hier de verhalen van onze medewerkers. Zoek je toch een andere uitdaging? Bekijk dan onze andere vacatures!

Solliciteer nu!

Meer details

Mogelijke functies
Operationeel directeur
algemeen directeur

Standplaats
Nuenen en/of Breda

Gewenst aantal uren
40 uur

Dienstverband
Vast

Werkvelden 
Bouwen

milieu
Veiligheid
Duurzaamheid

Wat doe je?

Contactpersoon

Solliciteer direct
deze vacatureBekijk werken bij Tritium video
Read more
Financieel medewerker AFAS

Financieel medewerker AFAS

Financieel medewerker AFAS »

AFAS Specialist gezocht

Zou je graag werken voor een betrokken werkgever met een directe impact op het welzijn van mens, natuur en milieu? Dan ben je bij de Tritium Advies op de juiste plek. Steeds meer bedrijven, particulieren en overheden weten ons voor grondig onderzoek omtrent veilig wonen, werken en leven te vinden. Aan werk dan ook geen gebrek!

Vanaf 1 januari 2024 gaan wij werken in AFAS. Daarom zijn we  op zoek naar een goede, leuke nieuwe collega die de rol van financieel medewerker AFAS gaat vervullen. Word jij onze nieuwe AFAS duizendpoot?

Wat ga je doen als financieel medewerker AFAS?

In deze rol ben je een belangrijke pilaar op financieel, strategisch en operationeel gebied. Je overziet dus het geheel en zorgt ervoor dat wij als organisatie het maximale uit AFAS halen. Je bent verantwoordelijk voor het adviseren van onze collega’s over AFAS en het inrichten en optimaliseren van onze omgeving(en). Aangezien het een nieuwe rol betreft kun je grotendeels zelf invulling geven aan je werkzaamheden. Je kijkt vooruit, maakt duidelijke analyses en je ziet wat de organisatie nodig heeft op financieel, operationeel en strategisch vlak.

Je prettige, vaste werkplek vind je in Breda, Je gaat hier een belangrijke bijdrage leveren aan het verder professionaliseren van procedures en systemen binnen AFAS . Kortom, een heel diverse functie waarbij je met alle lagen van onze (platte) organisatie zult samenwerken.

Wat doe je precies?

Als financieel mederwerker AFAS heb jij een heel divers pakket aan werkzaamheden. Jij wilt graag de diepte induiken en rpocessen optimaliseren. Jij coördineer en borgt de kwaliteit, continuïteit en inrichting van de AFAS-applicatie (Profit, Insite, Outsite en Pocket-app). Je anticipeert op ontwikkelingen, haalt gebruikersbehoeften en wensen actief op en geeft gevraagd en ongevraagd advies. Kortom, je zorgt ervoor dat de applicatie voortdurend inhoudelijk verbeterd wordt en aan blijft sluiten op werkprocessen en ontwikkelingen.

Dit zullen je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

    • Aanspreekpunt voor AFAS
    • Oppakken van inrichtingsvraagstukken binnen AFAS en het realiseren van nieuwe functionaliteiten;
    • Mede verantwoordelijk voor grote en kleine projecten op het gebied van inkoop, processen, HRM en CRM;
    • Zelfstandig opzetten en onderhouden van workflows;

En daarbij schakelen we je ook in om ons administratief team te coachen en ondersteunen.

Waar kom je terecht?

Zoals gezegd: je komt terecht in het team van Tritium Advies in Breda. Maar wat is nou typisch Tritium? De meest oprechte pluspunten aan werken bij Tritium, komen natuurlijk vanuit onze collega’s. We hebben ze hieronder op een rij gezet:

  • Onze medewerkers (het zijn er ongeveer 75) zijn zeer tevreden over de arbeidsvoorwaarden;
  • De mooie winstuitkering en goede reisvergoeding;
  • De directe communicatie en korte lijnen binnen Tritium worden als prettig ervaren, zowel door onze collega’s als onze klanten;
  • De vrijheid die je bij ons krijgt en de mogelijkheid om zelf in grote mate invulling te geven aan hun functie wordt gewaardeerd;
  • De prettige, informele sfeer. Daarbij roemen onze collega’s de teamgeest;
  • We zijn een platte organisatie dus je invloed is vlug merkbaar en je inbreng waardevol;
  • De sportievere collega’s vinden het prettig dat ze op kantoor kunnen douchen;
  • Jouw ontwikkeling staat bij ons voorop. We bieden daarom via de Tritium Academy persoonlijke begeleiding, vaardigheidstrainingen en vakinhoudelijke cursussen;
  • Niet onbelangrijk: er is met regelmaat tijd voor ontspanning en gezelligheid. Denk hierbij aan onze Tritium Fit activiteiten, regelmatig een goede borrel en of een reisje naar het buitenland met het hele team.

Naar wie zijn wij op zoek?

Denk je na het lezen van bovenstaande: “Dat is de baan voor mij!” en heb je daarbij meer dan 3 jaar aan relevante werkervaring? Dan zou het zomaar kunnen dat we je graag aan ons team toevoegen. Helemaal als de volgende punten óók op jou van toepassing zijn:

  • Je hebt hbo-werk- en -denkniveau
  • Je hebt uitgebreide ervaring met en kennis van AFAS;

Voldoe jij helemaal aan deze omschrijving, maar mis je nog net wat ervaring? Zie het dan als een uitdaging om ons ervan te overtuigen dat jij toch de geschikte kandidaat voor deze functie bent!

Kom jij ons team versterken?

Ben jij de Financieel mederwerker AFAS die wij zoeken? Mail dan snel jouw cv en een motivatiebrief naar sollicitatie@tritium.nl. Wie weet zitten we dan binnenkort samen aan de thee of koffie!

Heb je nog vragen?

Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure of heb je een vraag over de Tritium Advies? Neem dan contact op met Angelique Steevens via het nummer 088 44 02 900. Nieuwsgierig hoe het is om bij ons te werken? Lees dan hier de verhalen van onze medewerkers.

Solliciteer nu!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Meer details

Standplaats:
Breda

Mogelijke functies:
Financieel medewerker AFAS
Applicatiebeheerder AFAS
Financieel adviseur
AFAS specialist

Gewenst aantal uren:
24- 40 uur in de week

Dienstverband:
Vast

Contactpersoon

Angelique Steevens

Angelique Steevens

HRM
Solliciteer direct
deze vacature
Bekijk werken bij Tritium video
Read more